A hétvégén tartották a régió legnagyobb gasztronómiai fesztiválját, amely – hála a Circle of Motorsportsnak – egy új és sikeres elemmel bővült.
A Márkák Randevúja névre hallgató ötlet a világ első globális motorsport közösségi oldala, a Circle of Motorsports alapítójának, Gerevich Dominik fejéből pattant ki. Ennek alapját az adta, hogy ha már úgyis itt ez a fesztivál, na meg az azt övező érdeklődés, akkor miért ne lehetne beletenni még egy csavart, és közelebb hozni az autószalonok rideg világát az utca emberéhez?
A kezdeményezés sikere még magát az ötletgazdát is meglepte, hiszen a fesztivál napjai alatt összesen 6000-8000 ember múlatta az időt a kiállított autók közelében. Nagy sikernek örvendtek a nagy értékű járműkülönlegességek, melyek rengeteg testközelből készült fotó tárgyát képezték, de sokan nem érték be a szimpla bámészkodással, és tesztvezetésre is rászánták magukat. A Márkák Randevúját pont ezzel a célzattal hívta életre a Circle of Motorsports, hogy a kereskedések kicsit talán zártnak képzelt közegét közelebb hozzák a potenciális vásárlókhoz. Mindez olyannyira megvalósult, hogy egy autókereskedő meg is jegyezte, „egyetlen nap alatt több ember fordult itt meg, mint a szalonban az elmúlt években összesen”.
És ami igazán megkoronázta a Márkák Randevúját, az az a tény, hogy a Szent István téren felvonultatott autók közül egy gazdára is talált. Mindenképpen folytatása következik!
Fotó: Pálinkás Márk